måndag 2 februari 2015

Förälskad.

Just nu så är jag mycket förälskad i bilder.
Och en storfavorit av "bildbank" så är Sandnes Garns broschyrer.
Jag bara smälter.

Och njuter.

Och tycker att det är underbart att det ännu i dessa tider finns företag som satsar på sitt tryckta material. För det är inte billigt, skall du veta, att låta fotografera och trycka upp tjusiga kataloger på matt, tjockt papper, och att ha speciella designers som gör kollektioner åt en.

Kom gärna in till Marks, och se dem live, eller ta en tjuvtitt på på nätet







Lånade lite bilder från deras sidor. (Hej Stephan, visst är det okej?)

Jag träffade deras försäljare förra veckan och fick se vårens kataloger och nyhetsfärger.
Och jag hittade favoriter, till och med så mycket favoriter att jag skall låta sticka upp några exemplar att ha i butiken i sommar.

Och jag förstår varför Sandnes garn är lätt att sälja. 
För det är så lätt att köpa.
För både dig och mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar