tisdag 17 februari 2015

Snart påskpysseldags!

Påsken närmar sig!

 Så fort vi klarat av sportlovet, så är det nästa paus i vardagen. 
Och en ursäkt att äta gott! Och pynta lite. Och lite extra ledigt. 
Och så vidare.

I år så är Fröken Rosengren på hugget och har till och med hittat lite fjädrar, och burrar upp sig gladeligen, eftersom jag längtar mig sjuk efter färg just nu. Men  jag har inte glömt alla esteter där ute, utan också köpt in en härlig fjädermix i svart, vitt och grått!


Tjusiga eller hur?
 Här kommer du direkt till Glad påsk kategorin på svenska!


Klassiker.


Och naturligtvis vitt!

Lite band och spetsar, och ett och annat har jag redan lagt in,
 och med är på kommande, bara jag hinner fota!

Men nu vill inte lillebror att vi informerar dig mer, utan vi skall tydligen gosa!
Så, på återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar