fredag 13 februari 2015

Vändag, solsken, halka och takdropp!

Alla fyra i rubriken är ju trevliga! Nå, halkan kan vi nog diskutera, men den är ju ett resultat av sol och takdropp, och de två har gett mig mera livsglädje de senaste dagarna! Och min livskamrat och man, har tagit hem halksand, så jag är ganska nöjd för tillfället!

Sol. Ger värme. Ger takdropp. Och jag njuter! Hoppets lampa lyser starkt, ledig fredag är fint, fint, och lördagen får jag spendera vid Marks garnaffär, så... livet leker! Sen att jag tror att jag hittat rätt nyans till en del av butikens nya möbler är ju som grädde på moset, bara jag nu hittar tid till att ta ihop med det som skall målas. Ja visst, butiken skall möbleras personligt, och då måste man även svinga lite målarpensel också! Men jag har ju mina favoriter bland målfärger, och bara jag hittar rätt nyans, så kommer det att gå som en dans. ;)


Med denna orgie i positiva ord, så önskar jag dig en härlig vändag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar