lördag 3 april 2010

Inspiration och arbetslust!

Kunder ger en mycket. Inte bara "lön", utan också mycket inspiration. Utan kunder, och kunder med önskemål så skulle det vara tråkigt. Det var en kund i januari som hade mig att tänka till, och det blev att de små tro-hopp kransarna fick en ny kompis som har en båt. Jag gjorde ett lite större hjärta så att båten får plats, och trots det hålls balansen mellan symbolerna bra, och det är en vacker helhet. Tidigare har endast de stora symbolerna haft en sommar variant med "Jakobstads vapen". Här på bilden bredvid, så har jag dem på ett vide hjärta, ett lite större hjärta än vad de "vanliga" är på.

Det är kul med lite vårkänsla, jag kommer sakta mak i gång med sommar produkter, och det känns bra. Man kan väl säga att jag har fått en liten släng av arbetslust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar