fredag 2 april 2010

TÄVLING! VINN EN T-SKJORTA!

Sommaren är äntligen på kommande! Och jag ställer vårens största fråga: Vad vill turisterna ha? Hm. Lika svårt varje år att gissa det omöjliga. Och inte minst lika viktig är ju frågan: vad vill ortsborna ha själv ochvad vill de ge bort som gåvor? Bara stora och svåra frågor i dag.

Jag funderar bl a på årets t-skjorta. Vilken text skulle falla jeppis-bor och även andra-bor i smaken? Jag kommer nog att ha kvar Jeppisbo skjortan, men det det borda ju finnas en skjorta åt andra människor också. Vi må vara av det bättre slaget, men vi ju inte ensamma i universum....


TÄVLING! Skriv bästa förslaget på en t-skjorts text till en Jeppis-skjorta, som även passar en glad turist och vinn en egen skjorta åt dig själv! Delta via kommentar, mail eller textmeddelande under hela april! Ta chansen, låt fantasin flöda och var inte blyg!

Nu har det kommit barn t-skjortor i blått och rosa! Storlek 98 och 104, pris 10 euro.

Kom ihåg! BUTIKEN ÄR ÖPPEN IMORGON, LÖRDAG KL 10 - 16!

1 kommentar:

  1. Jeppis -betär än bäst

    Ja det tycker jag ju i och för sig inte, men det var det första jag kom på : )

    SvaraRadera