tisdag 23 augusti 2011

Liten uppdatering!

Skönt att vara hemma igen! Det bästa med att fara bort, är att få komma hem igen. Men man måste vara tillräckligt länge borta. Och det var jag. Trots att det bara var en dag, men en lååång dag.


Intressant var det. Och förvånande. Jag trodde att det skulle vara stjärnans år i år. Men icke. Det är fågelns jul iår! Vi såg alla varianter av fåglar, som man kan tänka sig (inte levande, dock), tygfåglar, av trä, plåt, glitter, fantasimodeller och naturliga, samt naturliga med glitter på. Listan kan göras nästan hur lång som helst.


Och här följer vi ju trenderna slaviskt....(eller så inte)... så det kom nog en liten, liten fågelbeställning även hit också. Men de pippina kommer att passa in fint! Romantiskt hjärta av plåt, med fågel och blommor på, har jag redan lite av (skall ta bilder), och sedan kommer en allmoge inspirerad liten fågel här småningen om.


Hjärtat, det hänger med, som förr, och den klassiska röda tomten likaså. Men tomtar föll jag inte för iår, eftersom jag har ett lite spännande lager från ifjol, som ni inte sett.... Och det var inte av egoistiska skäl, utan helt enkelt för att de kom fram först några dagar före jul, och då var det för sent. Men de är lika tjusiga för det!


Men nu, tar jag kväll, och fortsätter imorgon! Natt, natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar