fredag 26 augusti 2011

Tankar en regnig dag.

Varifrån kommer kaos?! Jag kan inte förstå, fast jag har rensat ut, låda på låda på låda med grejs, så vill jag inte ändå slippa fram. Men det blev bättre då jag lyft in saker på mina tomma hyllor, i mina gigantiska skåp. Mycket bättre. Och då var inte skåpen så stora mera, det var bara en illusion, när jag såg tomma, och nästan tomma hyllor.


Men jag är stolt över mig själv! Jag har rensat ut mitt lager, betydligt mer än jag tänkte när jag började! Jag är nog en hamster ännu, men en kräsnare hamster. Samlar endast guldkorn, kan man väl säga! Men, som alla samlare vet, för jag vet att jag inte är ensam, så är det ett jätte jobb att rensa ur ordentligt! Och det tyngsta jobbet görs mellan öronen. Men belöningen är superbra! Man kan få, som jag, nästan tomma golv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar