lördag 23 mars 2013

Jakobstad! Nu är de här!

Nu är det så roligt att jobba! För de nya produkterna har kommit!!!!

Lill-chefen och jag fick hämta de sista produkterna från tryckeriet igår, och jag bara packade och packade! (förlåt Tobias..) Och de är såå fina! Men utan Terese Bast hade det blivit pannkaka, men nu finns hon ju så det blev bra!

Här kommer bilder på blocken, pennorna och klistermärkena. Pinsen är ännu inte fotograferade ännu.





Klistermärkena har vit bakgrund, men datorn ville att de skulle vara grå av nån anledning...

Man kan köpa dem en och en, eller penna och block i samma förpackning. Än så länge så får man komma till gårdsbutiken på Rosengrensvägen för att få dem, bara att ringa före så att jag är på plats, min nummer är: 050-518 4821.

Jag kommer att ha dem på Active expo mässan, och då kommer det ju naturligtvis att finnas trevliga erbjudanden på dem, lotteri, och även en och annan nyhet ännu!

Nu får den lilla staden, med det stora hjärtat äntligen souvenirer!



PS. Har du butik, och är intresserad av produkterna, så ring eller meila mig, så får du prislistan! office@frokenrosengren.com  -  050- 518 4821



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar