fredag 24 maj 2013

I Fröken Rosengrens trädgård...

.... behövs inga regnkläder eller gummistövlar eller mössor! Nu bara njuter vi av värme, blommor och färger! Jag bara kände att nu skall kameran laddas, och det här blev en del av dagens skörd:




Här i Fröken Rosengrens trädgård så blommar häggen som aldrig förr! 
Den slog ut en natt, och nu är den vit som snö!



Prinsen väntar på sin prinsessa!



Sol.



 Jag har tydligen fallit för gult och orange redan i höstas....? Jag trodde, på allvar, att jag satt vita och lila tulpaner. Men alla utom två, är just det, gula och orange. Och på flera ställen i min trädgård.
Hmm.

Men det stör mig inte nämnvärt, eftersom jag, nu i vår, bara ääälskar gult och orange, så vilken tur för mig!

Och bara jag får min terass färdig, så kommer ni att få se mera gult och naturligtvis orange!

Ha en underbar helg och bara njuuut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar