fredag 31 maj 2013

Teknikens underbara (?) värld.

Jag har införskaffat mig en ny leksak. En Ipad. Den är säkert jättekul, sen när jag har lärt mig hantera den. Är det någon här som vet hur man beter sig med en padda, så hör av er, jag tar all hjälp jag kan få!

Men så mycket vet jag att vår gamla dator inte har lika bra bildskärm.... Herrejessus, mina bilder ser superfina ut i paddan, och jag skall inte klaga nämvärt på dem mer. Men håll i minnet att jag inte är proffsfotograf, och har lägre krav än den genomsnittliga fotografen. Men det räcker bra åt mig!

Så långt bra teknik. Dålig teknik, är för mig bland annat spam. Blä och elände säger jag. Hur får man slut på det? Nån som vet? Hjälp...

Det blev ett kort och hjälpsökande inlägg det här. Hjälp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar