fredag 2 januari 2015

God jul, gott nytt år och Fröken Rosengrens största utmaning!

Jag har försummat alla sociala medier en lång tid. Men det vet du ju redan.. ;) Jag har ärligt talat tagit en paus, men inte medvetet, då skulle jag ha meddelat om det, utan det har bara blivit så av olika orsaker.

Men nu önskar jag dig och alla andra ett riktigt gott nytt år, och hoppas att julen har varit fröjderik och matglad! 

Vad har jag sysslat med? Hm, jag har försökt hinna vara en bra mor (det går inte i en handvändning, det) och sen har jag hittat Pinterest (hemska öde, var härligt ställe!) Sen har jag, och flera andra, i ett par månader tänkt, räknat, planerat, funderat, slitit våra hår, drömt och tagit steget. Jag tog steget. De andra gav sitt godkännande.

Jag och Fröken Rosengren har köpt Marks garnaffär i Jakobstad.

Carita hade denna annons på dagens ÖT:


Så med denna (skruttiga) mobilbild avslöjar jag Fröken Rosengrens stora utmaning. Men det skall bli såå roligt! Och det betyder att garn, broderimaterial och vävmaterial kommer med i bilden. Fröken Rosengrens sortiment, och lite till, flyttar in till stan, och garn mm flyttar ut på nätet, allt eftersom jag hinner med!

Nu skall jag sköta lite modersarbete, och du skall ha en härlig dag!
Återkommer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar