tisdag 12 januari 2010

Dagens nyhet och fråga!


Nu kan jag även dela med mig nyheten att Mystorpet hör till Jakobstads citygrupp, och det betyder helt konkret för mina kunder, att man även hos mig kan betala med citygruppens presentkort!!

Och så kommer jag att ha shoppen öppen på långlördagarna från klockan 10-16! Med början den 6 februari. Alla är hjärtligt välkommna, man får även bara kika in och kolla vad jag har i hyllorna, och kanske se vad som är på gång!

Och på gång är det! Jag har nu jobbat två dagar i min mycket välstädade verkstad. Jag är ju som sagt hemma mamma med en 1,5 års pojkman, och det betyder att jag jobbar medan han sover, och sen så länge han har ro att pyssla på i verkstaden med mig... och allt med varierande framgång. Och städat har jag gjort, så jag behöver inte skämmas i fall nån kommer förbi, det är en skön känsla! Men före jul så prioriterades arbete före städning, eftersom min arbetstid är begränsad.

Nu börjar det i sakta mak tillverkas keramik igen och det betyder att inom de närmaste veckorna så börjar jag igen fylla på i butikerna, Hantverkarboden och Lenas Shop. Deras utbud av mina produkter är lite magert, men snart så ändrar det igen! Och även mina egna hyllor får en behövlig påfyllning.

Jag har lite tittat på andra glasyrer, vill förnya färgutbudet lite, men kan inte bestämma mig för vad jag skall prova på....? Har någon några önskemål? Det var dagens fråga det!





2 kommentarer:

  1. Hej! ska nu se om ja får det hä o fungera... Ser mycket bra ut, kul att följa med vad du håller på med så här virtuellt(fast synd för elisa...):)Tack för de värmande orden i ditt förra inlägg! och tack för prinsesstårtan :)

    PS vad sägs om att gö guldschabloner på en ljust beige vägg i mitt rum?

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade hit tack vare din annons idag. Trevligt att nu kunna följa med vilka fina alster du har på gång via bloggen! God fortsättning med det du gör!

    SvaraRadera