torsdag 7 januari 2010

Välkommen till Mystorpet!

Nytt år med nya utmaningar! Nu skall vi bli lite tillgängligare för allmänheten och lättare att få tag på! Jag kommer huvudsakligen att använda. bloggen för att ge information om vad som är på gång, när jag har öppet, och var jag kommer att vara, och nyheter framför allt.

Jag måste även tacka alla underbara kunder, som genom ord och handling, ger mig inspiration och arbetsglädje! Tack för att ni finns, och visar att jag och Mystorpet behövs!

För er som vi är en ny bekantskap för, så kan jag i korthet berätta att jag, Dine, har en hantverksfirma vid namn Mystorpet, som huvudsakligen gör produkter med Jakobstads anknytning, Tro- Hopp och Kärlek i keramik som väggdekorationer, magneter och dörrkransar. Till dem hör även ett varierande utbud av t-skjortor, Jeppis råttor, dynvar och mycket mer.

Utöver jeppis produkterna finns det även kollektionen Vardagsglädje, som består av lyckor som väggdekorationer i keramik, halsband, kransar och dynvar. Det är hjärtan, blommor, änglar och mysig text.

Alla produkter är om inte helt, så delvist hangjorda och personliga. En del är färdigt i presentförpackning, de andra packar jag vackert efter behov!

Min gårdsbutik är vanligtvis öppen enligt överenskommelse, men jag kommer att ha öppet "fasta tider" lite nu och då under året. Det är att antagligen kolla bloggen eller titta efter i Öt om jag har annons. Mina kontaktuppgifter finns uppe i hörnet!

PS. Tack Lotta för hjälpen!








1 kommentar: