fredag 12 november 2010

Den perfekta gåvan!

Om jag säger Honungstass kalas, Lempis kärlek, en riktig karl, eko-honung, luomu-plörö, öl, gammaldags surmjölk och tjära, har nån någon aning om vad jag pratar om? Jo, tvål! Det är också roligt, men jag har tyvärr lite glömt bort mina skatter!



Men nu tar jag fram dem igen, eftersom de är ett superbra tillägg till handdukarna eller varför inte bara som de är? Alla har en egen påse och en liten historia med. Nu har jag också en jättebra variant, med snöre i, som passar utmärkt att hänga i tex duschen!



Och sist men inte minst: Vad behöver han som har allt? Jo, han behöver en tvål, så att han kan tvätta sig! För det behöver vi alla göra med jämna mellanrum, eller hur;)



Ps. Om nån undrar vad plörö är, så är det världens bästa tvål för riktigt smutsiga händer. Den är gjord på kaffesump och det tar bort både smuts,olja och illa luktande grejer! Plörö är ett finskt dialektord från Karelen, för just kaffesump!



Och igen: butiken öppen imorgon från kl 10! Välkomna!

1 kommentar:

  1. Tyvärr, så skicklig är jag inte. Tror verkligen du är noggrannare på det där området men roligt att du tittade in. Lycka till på mässan.

    SvaraRadera