torsdag 4 november 2010

Till Far!

Nu har äntligen mina handdukar kommit! Och pga, tack vare, hur man nu vill uttrycka det, att värme givaren i ugnen blev kaputt, så har jag till och med börjat på med dem! Sen att posten kommer när den hinner var också en bidragande orsak, till att jag tog mig tid och började botanisera med mina tygbitar. Och nu är allt på bästa vis, ugnen är i skick igen och handduksprojektet påbörjat.

FARSDAGSTIPS! Pappas, moffas eller faffas egen handduk, och kanske en öltvål till....... Kommer att finnas begränsat i lager, vill man vara säker på att få den rätta handduken, BESTÄLL i tid, dvs i början av nästa vecka! Handduk från 10 e och tvål från 4,50 e.

Jag syr gärna med namn också!

Handdukar finns i blått, vitt, beige och brunt!

Butiken öppen lördagen den 13 november, dagen före farsdag! Kl 10-15!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar