lördag 20 november 2010

Pågång, mitt i!

Jaha. Nu är vi mitt i årets köpmannamässa. Om ett dygn kommer en hel massa männskor att ha åsikter om helgens upplevelser. Jag tror att majoriteten kommer att vara ganska nöjda, vissa besvikna, och många glada över sina fynd, och alla har träffat en hel del kända, och ännu fler okända, men som nu är lite mera kända...Nu seglar det i väg med min text, men kanske ni förstår poängen!

Det här är min första större mässa, och det är jätteroligt att ställa ut "på riktigt". Men ordentliga möbler, och inreda, och försöka få tillstånd en helhet. Som ni ser på bilden, så har det blivit lagt en hel del arbete på montern, för den var, ja, som ett oskrivet blad när vi kom släpande med mina möbler. Jag skall sen lägga in en bild på den färdiga montern. Men nu när detta skrivs, så vet ju en del av nejdens befolkning hur det blev!

Jag är jätteglad för att så många känner till Mystorpet och mina produkter! Det är alltid roligt att få höra att det man gör uppskattas! Tack till er alla! Och en hälsning till alla er som funderar på att komma ut till Kivilös: Kom bara och ta en titt, man behöver inte känna att man måste köpa något, bara för att man kommer på besök! Man kan bara komma och se vad som är på gång, och "skåda med fingrarna"! Tänkte skriva, som Esseborna, men jag bor ju med en sån, så jag ids inte utmana ödet....;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar