måndag 3 februari 2014

Baby lösgodis!

 Är så till mig över, småsaker, kan man väl säga, att jag fortsätter med baby lösgodis!

Små händer och fötter!
 I bandform:


Finns även i beige och brun!


ABC, behöver jag säga mer?


 Från förra veckans godisleverans:

Knappar!

Först ut prinsess-slott!


De är 1,5 cm i diameter dessa små runda sötnosar!


Sjöjungfrur!


Grodan boll!
Kom i två nyanser!


Kissemissar!
På rosa botten.


 Här visas storleken lite närmare, 
Små, passar bra till dekoration på små kläder, kort och annat sött.

OBS! Handtvätt!



Nästa i raden är:

Små platta, färggranna fåglar!







De finns i fyra färger, även en terracotta brun, 
men den bilden vägrade förflytta sig till blogger...
Fråga inte varför.


 Sen tog jag till några paket med babydekorationer,
i natuligtvis icke politiskt korrekta färger,
för jag är av den åsikten att man får frossa i stereotyper, 
när det kommer till babysar!


 Och som vanligt, så finns detta till salu, till hyggliga priser hos

Välkomna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar