torsdag 6 februari 2014

Knappar - inredarens nyhetsgodis för vuxna!

Dekorationsknappar! De är min nyaste passion här i arbetslivet! Dekorationsband är och kommer alltid att vara nummer ett, men just nu så är knappar en god tvåa!


Nyheter bland nyheterna är:


Kokosnöts skal, det är vacker det, och går att använda på många sätt, jag har lite vita stjärnor ännu i lager från julen, håriga, lurviga skönheter, mot dessa slipade tunna släta skönheter.
De här gröna är nya, och så mycket favoriter att de kommer att läggas på en av mina kuddar, som tappat sina knappar här inne hos mig!


Målade trä skönheter!


Stiliga mörka träknappar.


Mera kokosskal! 
De här har jag inte många av i lager mera, 
men jag skall se om jag får tag på fler!


Blommig storsäljare i Tammerfors!
Kokosskal! Finns även som helt släta omönstrade i två storlekar!


Av randigt träslag!


Äkta snäckskal! Behöver jag säga mer?


Skönheter! Finns i två storlekar, de här är "små".


Det är nästan så att jag inte ens vill sälja dem, de är sååå härliga att ha! Att snurra dem i handen, känna snäckan och drömma sig bort en stund.... 
Jag behöver ej söka upp en exotisk strand. Jag har delar av den hemma!

Och som vanligt, finns att få här!

Nu tar jag helg!
 Lill-chefen och jag har ledig fredag! 
Ha det gött, och trevlig helg!




2 kommentarer:

  1. http://hemmahosingeborg.blogspot.fi/2014/02/utlottning-arvonta.html

    Utlottning på gång!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ingeborg!
      Kikade in hos "dig" och såg bekanta bilder! Kul! Och tack!
      Dine

      Radera