fredag 14 februari 2014

Jag saknar sommaren....

Idag så har vi ledigt, lill-chefen och jag, och vi tog en sovmorgon för ovanlighetens skull! Allt till kl 8! Jo, det är mäktigt, med en morgonpigg 5-åring! 

Det som var nästan mäktigare, var att kl 8, så hade det börjat ljusna, och vi vaknade i ett sovrum dom inte var kolmörkt! Och jo, det är mäktigt!

Sen steg vi upp, konstaterade att det kommit en gnutta snö under natten, och visst är det trevligt, men skräp också, jag började sakna sommaren! Ett lite ljusare sovrum på morgonen, och nu vill jag bara ha MER! Ljus, spirande grönska, vårvärme, tunnare ytterkläder, och rent av sommarlov! 

Nu sitter vi och har lite kontorstid, och jag kollade bl a facebook, och konstaterade att det är ju vändagen idag, och alla hade delat hjärtan och rosor till höger och vänster, så jag tänkte att jag kan ju inte vara sämre. Så jag kollade snabbt bland mina bilder och hittade mina midsommarrosor från i somras! Vita, enkla, vackra. Så då bjöd jag på "homemade" på facebook idag. Igen. Nu är det bloggens tur, varsågod:








Så jag önskar dig en trevlig vändag!
Och en skön  helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar