måndag 3 februari 2014

Handarbets lösgodis!

 Nu har mitt paket kommit, förra veckan faktiskt, men det tog en stund att fota allt, redigera bilderna och börja få in allt i shoppen, besök den gärna!

Lådan innehöll lösgodis för handarbetsvännen! Mums filibaba, är allt jag kan säga! Och inte är produkterna direkt förstörda med priserna heller!


Vad sägs om ca 2 x 3 cm små handmade skyltar:



 "silver och guld"


 Godingar som passar till är ju handgjord-lappar och nytt käsintehty-band i linne!




 Stick-godis:


 Garnnystan och garnnystan med stickor, i metall, storlek 2,6 - 3 cm stora sötnosar!


 Naturligtvis finns det matchande band! Handknitted!


 När jag såg dessa små symaskiner på nätet så smälte mitt hjärta!
Uuunderbart söta!
18x20 mm stora småttingar!


Och i lager finns ju höstens nyhetsband, sew happy, i två färger!



Priser och mera info i shoppen eller direkt från mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar