tisdag 11 mars 2014

Bara måste få....

Det är sällan jag får känslan, när jag ser något i en butik, att jag måste få! Det kan ju bero på att jag har 50 m2 med grejer i garaget, och får utlopp för mina inköpsnycker till firman.... Men en dag för en tid sen, så när jag gick förbi Halpa-Hallis skyltfönster, så såg jag dessa uggleglas. 
Och bara kände, att jag måste få!


 Färg, färg, färg, glada ugglor, lite opraktiska för små barnhänder, inte heller vill de riktigt passa i diskmaskinen heller... Men strunt i det, de har ju färgglada ugglor!


Jag började med att köpa sex stycken, men insåg att jag måste få MERA! Och då var ju de slut... Men de var snälla vid Halpa-Halli och jag fick köpa sex stycken till från skyltfönstret!

Här har porslin ett hårt liv, och någon, knackade ju ett hack i ett ganska med det samma, så nu tjänstgör det glaset som en ljuslykta!

Det här är vardagslycka åt mig! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar