måndag 24 mars 2014

Grönt, band, text och linne....


...är en underbar kombination!
Jag fyllde på lite med nya band idag, och det här var en av två nyheter!

HOME GROWN


Den gråa är ju bara för ljuuuvlig tillsammans med Iris-spetsen i linne.


Sen var jag i valet och kvalet över vilket annat jag skulle välja. 
Men valet föll på denna turkosa, mycket fräscha variant.



Och tillsammans med Iris-spetsen i naturvitt....


...så vill jag bara odla, titta och njuta!

Kommer snart i shoppen! Lovar!


4 kommentarer:

  1. Åh vilka fina band du visar. Tror bestämt jag måste ta mig en beställare till vår...

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag kommer att lägga in dem i shoppen så fort jag får "shopbilder", de här är ögonfröjd!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera