onsdag 26 mars 2014

Kakburkens kläder!

Veckans andra nyhet kommer nu! Jag blev bara sååå lycklig när jag hittade denna nyhet i hyllan hos min återförsäljare!

Cupcake -dekorationsband!


Valde med rosa botten och med vit botten.
Jag tycker ju om att kombinera band med andra matchande band och spetsar, två är alltid mer än en... Och här provade jag rosa rutor, de går bra med det vita också, och spetsen går bra med det rosa.


Sen i ensam majestät:


Söta, söta, 10 mm breda band.
Finns även i ljusblått, 
men där tvekade jag, och skall vänta och se vad det sägs om de här först.


Visste du att om du söker något särskillt band, bredd, material, så kan man alltid höra med mig, om jag får tag på just det. Det mesta finns! 
Många av banden jag har i lager, finns i flera bredder, men jag har sällan alla i lager, men tar in efter kundernas önskemål och behov.
Det är bara att te x meila mig på office@frokenrosengren.com !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar